Меню
Моята количка

    Каска SHARK EVO-ES BLANK BLACK

    Каска SHARK EVO-ES BLANK BLACK
    Каска SHARK EVO-ES BLANK BLACK
    Каска SHARK EVO-ES BLANK BLACK
    Каска SHARK EVO-ES BLANK BLACK
    Каска SHARK EVO-ES BLANK BLACK
    Изчерпана наличност
    Каска SHARK EVO-ES BLANK BLACK
    Каска SHARK EVO-ES BLANK BLACK
    Каска SHARK EVO-ES BLANK BLACK
    Каска SHARK EVO-ES BLANK BLACK
    Каска SHARK EVO-ES BLANK BLACK
    Каска SHARK EVO-ES BLANK BLACK
    • Код на продукта: 6284-01
    • Изпращане: Веднага
    • Наличен в: само в онлайн магазина
    659.00лв.

    Опции

    Каска SHARK EVO-ES BLANK BLACK

    Моделът на EVO-ES е въплащение на всички познания на SHARK в областта на модуларните каски. Подходяща за ежедневно използване осигуряваща оптимална защита независимо дали шлемът е в отворено или затворено полужение.

    ХАРАКТЕРИСТИКИ:

    • Черупката на Каска та е изработена от инжектирана термопластична смола;
    • Два размера на черупката за оптимален комфорт;
    • Вентилационната система на шлема е с 3 входа за въздух и 2 изхода;
    • Визьорът на Каска та е с покритие против надраскване;
    • Възможност за поставяне на Pinlock Max Vision® - включен в комплекта;
    • Pinlock Max Vision® е с покритие против надраскване;
    • Вградени слънчеви очила с UV защита - UV380, те също са с покритие против надраскване;
    • Система „Autoseal“ на очилата подобряват звукоизолацията;
    • Вътрешността на Каска та е изработена от „BIRD EYES“, а системата "EasyFit" предоставя безкомпромисен комфорт при шофьори с диоптрични очила;
    • Бързо и лесно сваляема вътрешост;
    • Възможност за машинно изпиране на вътрешността на Каска та - (препоръчителни максимални градуси 30 ° C), без центрофуга;
    • Закопчаването на Каска та става чрез микро заключваща система;
    • Планирано място за поставяне на Bluetooth система;
    • Надвишава стандарт за безопастност ECE 2205;
    • * стандартно Каска та се предлага с прозрачен визьор;


    Доставки в България, Срокове и Наличности.

    Доставка в България

    Martin Moto доставя вашите продукти с куриерска фирма Спиди.

    Всички поръчки се изпращат с опция преглед и тест.

    За поръчки със стойност над 99 лв. с НЕНАМАЛЕНИ продукти, с доставка ДО ОФИС на Спиди, доставката е БЕЗПЛАТНА

    За всички останали поръчки и продукти цените за доставка са както следва:

    • до офис на Спиди - 4.99 лв.
    • до адрес със Спиди - 6.99 лв

    Срокове за доставка

    Какво е “Време за изпращане”, времето през, което ние подготвяме Вашата поръчка за изпращане. Сроковете за различните производители са различни, като предварително са упоменати в полето “време за изпращане”

    Стоки със статус време за изпращане - “Веднага” са стоки, които са налични на склад и обикновено се изпращат в деня на поръчката, ако тя е направена до 12:00ч. За поръчки направени след 12:00ч. “Времето за изпращане” започва да тече от следващия работен ден. 

    Примери

    • Пример 1 - Правите поръчка до 12:00ч, поръчката е с Време за изпращане “Веднага” - поръчката се обработва на същия ден, след потвърждение за наличност на избрания размер и се изпраща на същия ден.

    • Пример 2 - Правите поръчка след 12:00ч, продуктът е със статус  “Време за изпращане: Веднага” - поръчката се обработва на същия ден, след потвърждение за наличност на избрания размер и се изпраща на следващия работен ден /обикновенно успяваме да изпратим поръчката на същия работен ден/

    • Пример 3 - Правите поръчка на продукт със статус “Време за изпращане - Х работни дни. Времето за изпращане започва да тече от следващия работен ден, след потвърждение за наличност на избрания размер.

    Предплащане на стоки:

    Предплащане на стоки се изисква в случаите, когато стоката е със стойност 500+ лв. не е на склад и трябва да бъде поръчана. Размер на предплащане 50% от стойността на стоката. Предплащането се извършва по банков път, по сметка на Martin Moto

    Наличности

    Възможно е разминаване между посочените в сайта наличности на размери  и продукти и реално наличните на склад, 

    При горепосочената ситуация се свързваме с клиента по email или телефон, за да го уведомим.

    Моля да ни извините за това неудобство, работим за решаването на този проблем и в най-скоро време ще бъде отстранен.

    Кога се свързваме с Вас?

    • След направена поръчка на яке, панталони или екип, за да уточним размерите, 

    • В случаите, когато поръчаният размер или артикул не е наличен.

    • В случаите, когато се налага предплащане.

    *Свързваме се с клиента чрез телефонно обаждане в работно време или email.