Меню
Моята количка

Каска SHARK EVO-ES BLANK WHITE AZUR

Каска SHARK EVO-ES BLANK WHITE AZUR
Каска SHARK EVO-ES BLANK WHITE AZUR
Каска SHARK EVO-ES BLANK WHITE AZUR
Каска SHARK EVO-ES BLANK WHITE AZUR
Каска SHARK EVO-ES BLANK WHITE AZUR
0% лихва за 6 вноски -35 %
Каска SHARK EVO-ES BLANK WHITE AZUR
Каска SHARK EVO-ES BLANK WHITE AZUR
Каска SHARK EVO-ES BLANK WHITE AZUR
Каска SHARK EVO-ES BLANK WHITE AZUR
Каска SHARK EVO-ES BLANK WHITE AZUR
Каска SHARK EVO-ES BLANK WHITE AZUR
  • Код на продукта: 6286-01
  • Изпращане: Веднага
  • Наличен в: само в онлайн магазина
Промоцията изтича след:
Дни
Часа
Мин.
Сек.
659.00лв.
428.35лв.

Опции

Каска SHARK EVO-ES BLANK WHITE AZUR

Моделът на EVO-ES е въплащение на всички познания на SHARK в областта на модуларните каски. Подходяща за ежедневно използване осигуряваща оптимална защита независимо дали шлемът е в отворено или затворено полужение.

ХАРАКТЕРИСТИКИ:

  • Черупката на Каска та е изработена от инжектирана термопластична смола;
  • Два размера на черупката за оптимален комфорт;
  • Вентилационната система на шлема е с 3 входа за въздух и 2 изхода;
  • Визьорът на Каска та е с покритие против надраскване;
  • Възможност за поставяне на Pinlock Max Vision® - включен в комплекта;
  • Pinlock Max Vision® е с покритие против надраскване;
  • Вградени слънчеви очила с UV защита - UV380, те също са с покритие против надраскване;
  • Система „Autoseal“ на очилата подобряват звукоизолацията;
  • Вътрешността на Каска та е изработена от „BIRD EYES“, а системата "EasyFit" предоставя безкомпромисен комфорт при шофьори с диоптрични очила;
  • Бързо и лесно сваляема вътрешост;
  • Възможност за машинно изпиране на вътрешността на Каска та - (препоръчителни максимални градуси 30 ° C), без центрофуга;
  • Закопчаването на Каска та става чрез микро заключваща система;
  • Планирано място за поставяне на Bluetooth система;
  • Надвишава стандарт за безопастност ECE 2205;
  • * стандартно Каска та се предлага с прозрачен визьор;


Доставки в България, Срокове и Наличности.

Доставка в България

Martin Moto доставя вашите продукти с куриерска фирма Спиди.

Всички поръчки се изпращат с опция преглед и тест.

За поръчки със стойност над 99 лв. с НЕНАМАЛЕНИ продукти, с доставка ДО ОФИС на Спиди, доставката е БЕЗПЛАТНА

За всички останали поръчки и продукти цените за доставка са както следва:

  • до офис на Спиди - 4.99 лв.
  • до адрес със Спиди - 6.99 лв

Срокове за доставка

Какво е “Време за изпращане”, времето през, което ние подготвяме Вашата поръчка за изпращане. Сроковете за различните производители са различни, като предварително са упоменати в полето “време за изпращане”

Стоки със статус време за изпращане - “Веднага” са стоки, които са налични на склад и обикновено се изпращат в деня на поръчката, ако тя е направена до 12:00ч. За поръчки направени след 12:00ч. “Времето за изпращане” започва да тече от следващия работен ден. 

Примери

  • Пример 1 - Правите поръчка до 12:00ч, поръчката е с Време за изпращане “Веднага” - поръчката се обработва на същия ден, след потвърждение за наличност на избрания размер и се изпраща на същия ден.

  • Пример 2 - Правите поръчка след 12:00ч, продуктът е със статус  “Време за изпращане: Веднага” - поръчката се обработва на същия ден, след потвърждение за наличност на избрания размер и се изпраща на следващия работен ден /обикновенно успяваме да изпратим поръчката на същия работен ден/

  • Пример 3 - Правите поръчка на продукт със статус “Време за изпращане - Х работни дни. Времето за изпращане започва да тече от следващия работен ден, след потвърждение за наличност на избрания размер.

Предплащане на стоки:

Предплащане на стоки се изисква в случаите, когато стоката е със стойност 500+ лв. не е на склад и трябва да бъде поръчана. Размер на предплащане 50% от стойността на стоката. Предплащането се извършва по банков път, по сметка на Martin Moto

Наличности

Възможно е разминаване между посочените в сайта наличности на размери  и продукти и реално наличните на склад, 

При горепосочената ситуация се свързваме с клиента по email или телефон, за да го уведомим.

Моля да ни извините за това неудобство, работим за решаването на този проблем и в най-скоро време ще бъде отстранен.

Кога се свързваме с Вас?

  • След направена поръчка на яке, панталони или екип, за да уточним размерите, 

  • В случаите, когато поръчаният размер или артикул не е наличен.

  • В случаите, когато се налага предплащане.

*Свързваме се с клиента чрез телефонно обаждане в работно време или email.

Напишете мнение

Забележка: HTML не се потдържа!
Лош Добър