Меню
Моята количка

    Често Задавни Въпроси

    Коя куриерска услуга използвате за пратки?

    • Martin Moto използва СПИДИ, като партньор за доставка

    Колко е висока таксата при наложен платеж?

    • Таксата при наложен платеж се определя от стойността на пратката и е %, който е определен от куриера.

    Кога ще получа доставката си и кога ще бъде изпратена поръчката ми?

    • Вашата поръчка ще бъде готова за изпращане веднага щом имаме всички артикули на склад.

    • Ако в една поръчка има артикули налични в наш склад и артикули идващи от партньорски склад се свързваме с Вас за уточнение дали желаете частична доставка.

    • Ще Ви уведомим по имейл за точната дата на вашата доставка

    • Всички артикули, поръчани с опциите за плащане с наложен платеж или карта, ще бъдат изпратени възможно най-скоро.

    • Времето за изпращане обикновено е 1 - 5  работни дни, освен в специфични случай, за което ще бъдете уведомени по телефон или имейл. 

    • Времето за доставка след изпращане е на следващия работен до офис.

    Как мога да проследя движението на пратката си?

    • Ще получите e-mail от нас, веднага щом пратката бъде изпратена към Вас.

    • Този имейл ще съдържа проследяващ код(товарителница), с който можете да проследявате движението на пратките си.

    • Моля, обърнете внимание, че може да отнеме няколко часа след получаване на e-mail-a, за да видите информация за доставка.

    Къде мога да намеря проследяващия код?

    • Ще намерите проследяващия код в имейла, който ще получите, когато поръчката е изпратена към Вас.

    Какво да направя, ако колетът, който получа, е повреден?

    • Моля, откажете доставката и се свържете с нас веднага.

    • Ако вече сте приели доставката, ще трябва незабавно да ни уведомите за проблема.

    • Във всеки случай ще трябва първо да докладвате за щетите, преди да можем да действаме от ваше име. Моля, изпратете имейл с подробности за щетите на info@carmall.bg.

    • С тази информация ще можем да започнем разследване

    • Ще Ви уведомим как ще продължим по отношение на обезщетението или изпращането на нови стоки, след като разследването приключи.

    Какво ще стане, ако откажа доставката на колета?

    • Ще заплатите разходите за транспорт на продукта.

    Мога ли да върна продукта след като го приема?

    • Да, имате право на 14 дни от датата на доставка да върнете продукта, стига той да е в търговски вид - да не е използван и т.н. Научете повече в общите условия.