Често Задавни Въпроси
Коя куриерска услуга използвате за пратки?
Martin Moto използва СПИДИ, като партньор за доставка
Колко е висока таксата при наложен платеж?
Таксата при наложен платеж се определя от стойността на пратката и е %, който е определен от куриера.
Кога ще получа доставката си и кога ще бъде изпратена поръчката ми?
Вашата поръчка ще бъде готова за изпращане веднага щом имаме всички артикули на склад.
Ако в една поръчка има артикули налични в наш склад и артикули идващи от партньорски склад се свързваме с Вас за уточнение дали желаете частична доставка.
Ще Ви уведомим по имейл за точната дата на вашата доставка
Всички артикули, поръчани с опциите за плащане с наложен платеж или карта, ще бъдат изпратени възможно най-скоро.
Времето за изпращане обикновено е 1 - 5 работни дни, освен в специфични случай, за което ще бъдете уведомени по телефон или имейл.
Времето за доставка след изпращане е на следващия работен до офис.
Как мога да проследя движението на пратката си?
Ще получите e-mail от нас, веднага щом пратката бъде изпратена към Вас.
Този имейл ще съдържа проследяващ код(товарителница), с който можете да проследявате движението на пратките си.
Моля, обърнете внимание, че може да отнеме няколко часа след получаване на e-mail-a, за да видите информация за доставка.
Къде мога да намеря проследяващия код?
Ще намерите проследяващия код в имейла, който ще получите, когато поръчката е изпратена към Вас.
Какво да направя, ако колетът, който получа, е повреден?
Моля, откажете доставката и се свържете с нас веднага.
Ако вече сте приели доставката, ще трябва незабавно да ни уведомите за проблема.
Във всеки случай ще трябва първо да докладвате за щетите, преди да можем да действаме от ваше име. Моля, изпратете имейл с подробности за щетите на info@carmall.bg.
С тази информация ще можем да започнем разследване
Ще Ви уведомим как ще продължим по отношение на обезщетението или изпращането на нови стоки, след като разследването приключи.
Какво ще стане, ако откажа доставката на колета?
Ще заплатите разходите за транспорт на продукта.
Мога ли да върна продукта след като го приема?
Да, имате право на 14 дни от датата на доставка да върнете продукта, стига той да е в търговски вид - да не е използван и т.н. Научете повече в общите условия.