Меню
Моята количка

Каска Scorpions Exo 391 Captor White/Blue

Каска Scorpions Exo 391 Captor Black\Red
Black Friday 0% лихва за 6 вноски -25 %
Каска Scorpions Exo 391 Captor White/Blue
  • Код на продукта: 12919-01
  • Изпращане: веднага
  • Наличен в: Магазин София, ул. Промишлена 33Б
Промоцията изтича след:
Дни
Часа
Мин.
Сек.
258.00лв.
193.50лв.

Опции

*Каската се продава с прозрачен визьор. 

Каска Scorpion EXO 391

Новият EXO-391 идва с допълнително подсилена безопасност и издръжливост, които лесно могат да надхвърлят всички ваши очаквания. ScorpionEXO® с гордост предлага EXO-391 на тези, които искат най-достъпната, но най-безопасната налична каска. EXO-391 разполага с Pinlock® MaxVision®, подготвен визьор, който предотвратява замъгляването, KwikWick®C влагоотвеждащи вътрешни слоеве, за да ви държат хладни и сухи, и водещата система с тресчотка Ellip-tec на Scorpion за допълнително херметично уплътняване.

Характеристика:

Kwikwick C™: материята с балансираща температура ви държи хладни и сухи в топло време и топли в студено време. Вътрешната подплата се сваля лесно и може да се пере.

Ellip-Tec: Използва пружинна сила, за да издърпа визьора срещу уплътнението му за максимално уплътняване и позволява смяна на визьора без инструменти за секунди

Pinlock® Maxvision Prepared: визьорът Pinlock® предотвратява замъгляването, като създава постоянен въздушен коридор между себе си и козирката, дори когато температурната разлика между вътрешната и външната страна се увеличава

Бързо освобождаване: автоматична микрометрична катарама за брадичката за бързо освобождаване и прецизно регулиране

Плътна тройна подплата от пяна

Аварийно освобождаване: с помощта на текстилни примки подложките на бузите могат да бъдат издърпани от медицински специалисти в случай на спешност, когато каската е поставена

Спецификации:

  • 2 размера черупки
  • Материал: Поликарбонат
  • Затваряне: микрометрично затваряне с тресчотка
  • Стандарт: ECE 22.06

Съдържание:

1x каска Scorpion EXO 391 Haut

Доставки в България, Срокове и Наличности.

Доставка в България

Martin Moto доставя вашите продукти с куриерска фирма Спиди.

Всички поръчки се изпращат с опция преглед и тест.

За поръчки със стойност над 99 лв. с НЕНАМАЛЕНИ продукти, с доставка ДО ОФИС на Спиди, доставката е БЕЗПЛАТНА

За всички останали поръчки и продукти цените за доставка са както следва:

  • до офис на Спиди - 4.99 лв.
  • до адрес със Спиди - 6.99 лв

Срокове за доставка

Какво е “Време за изпращане”, времето през, което ние подготвяме Вашата поръчка за изпращане. Сроковете за различните производители са различни, като предварително са упоменати в полето “време за изпращане”

Стоки със статус време за изпращане - “Веднага” са стоки, които са налични на склад и обикновено се изпращат в деня на поръчката, ако тя е направена до 12:00ч. За поръчки направени след 12:00ч. “Времето за изпращане” започва да тече от следващия работен ден. 

Примери

  • Пример 1 - Правите поръчка до 12:00ч, поръчката е с Време за изпращане “Веднага” - поръчката се обработва на същия ден, след потвърждение за наличност на избрания размер и се изпраща на същия ден.

  • Пример 2 - Правите поръчка след 12:00ч, продуктът е със статус  “Време за изпращане: Веднага” - поръчката се обработва на същия ден, след потвърждение за наличност на избрания размер и се изпраща на следващия работен ден /обикновенно успяваме да изпратим поръчката на същия работен ден/

  • Пример 3 - Правите поръчка на продукт със статус “Време за изпращане - Х работни дни. Времето за изпращане започва да тече от следващия работен ден, след потвърждение за наличност на избрания размер.

Предплащане на стоки:

Предплащане на стоки се изисква в случаите, когато стоката е със стойност 500+ лв. не е на склад и трябва да бъде поръчана. Размер на предплащане 50% от стойността на стоката. Предплащането се извършва по банков път, по сметка на Martin Moto

Наличности

Възможно е разминаване между посочените в сайта наличности на размери  и продукти и реално наличните на склад, 

При горепосочената ситуация се свързваме с клиента по email или телефон, за да го уведомим.

Моля да ни извините за това неудобство, работим за решаването на този проблем и в най-скоро време ще бъде отстранен.

Кога се свързваме с Вас?

  • След направена поръчка на яке, панталони или екип, за да уточним размерите, 

  • В случаите, когато поръчаният размер или артикул не е наличен.

  • В случаите, когато се налага предплащане.

*Свързваме се с клиента чрез телефонно обаждане в работно време или email.

Напишете мнение

Забележка: HTML не се потдържа!
Лош Добър